هدایت‌سنج یا کنداکتیومتر inolab Cond 7310

  • قابليت اندازه‌گيری هدايت، مقاومت ويژه، TDS، Salinity
  • درگاه USB جهت انتقال اطلاعات به PC از طريق نرم‌افزار Multilab Importer
  • تصحیح اتوماتیک دما به صورت خطی(lf) و غیر خطی (nlf)
  • کاربری با باطری یا منبع تغذیه
  • دارای حافظه ذخیره 5000 نتیجه
هدایت‌سنج یا کنداکتیومتر inolab Cond 7310

توضیحات فنی هدایت‌سنج یا کنداکتیومتر inolab Cond 7310

هدایت‌سنج جدید inolab Cond 7310 جهت اندازه‌گیری‌های دقیق همراه با مستندسازی مطابق با GLP/AQS در آزمایشگاه‌های تمامی صنایع ایده‌آل می‌باشد. این دستگاه قابلیت اندازه‌گیری هدایت، salinity و TDS را دارد.

مفهوم هدایت سنج  (Conductometer)

برای اندازه گیری هدایت محلول ها دستگاهی به نام هدایت سنج یا کنداکتیومتربه کار می رود. هر دستگاه هدایت سنج دارای دو الکترود یکسان فلزی پلاتینه شده می باشند. الکترودها در یک محفظه شیشه ای پیرکس یا شیشه ی مقاوم دیگر، موازی هم قرار گرفته اند. به مجموعه ی این الکترودهادر محفظه ی شیشه ای، پیل کنداکتومتر می گویند. برای اندازه گیری هدایت یک محلول، پیل کنداکتومتر را در آن محلول قرار داده و دستگاه با ولتاژ مناسبی که بین الکترودها می فرستد، هدایت محلول را نشان می دهد. جریان برق به کار رفته اگر مستقیم باشد باعث تجزیه ی الکتریکی محلول می شود، بنابراین از یک جریان برق متناوب با فرکانس زیاد (به طور معمول 60HZ تا 1000) استفاده می شود. دستگاه های هدایت سنج تجاری معمولا طوری طراحی شده اند که هدایت الکترولیتی را بر حسب mS یا µS اندازه می گیرند. بعضی دستگاه ها نیز هدایت ویژه را اندازه می گیرند که محدوده ی اندازه گیری آن ها بر حسب mS/cm یا µS/cm می باشد.

توضیحات فنی هدایت‌سنج یا کنداکتیومتر inolab Cond 7310

کاوش آزما

شرکت کاوش آزما (سهامی خاص) در سال 1372 فعالیت رسمی خود را در زمینه طراحی و تولید دستگاه های آزمایشگاهی و پزشکی مورد استفاده در آزمایشگاه های تشخیص طبی ، مواد غذایی ، آب و فاضلاب ، ری گیری و تعیین عیار طلا و آزمایشگاه های مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی و صنعتی آغاز نموده است.

نشان ملی ثبت

logo-samandehi

شرکت کاوش آزما

تمامی حقوق و مطالب وب سایت متعلق به شرکت کاوش آزما و استفاده از آن با ذکر منبع مجاز می باشد.