ما رو دنبال کنید تا جدیدترین مطالب و اخبار آزمایشگاهی دریافت کنید

مقالات مهم آزمایشگاهی
اهداف شرکت کاوش آزما در سال 1400

اهداف شرکت کاوش آزما در سال 1400

شرکت کاوش آزما تولید کننده  تجهیزات آزمایشگاهی و صنعتی و سکوبندی الگویی موفق از تلفیق ، تخصص و تعهد و هنرو تجربه  در مسیر نوآوری می باشد.

همچنین شرکت کاوش آزما از بزرگترین شرکت های تولید کننده تجهیزات و همچنین اجرا سکوبندی در کشور می باشد .این شرکت هدف خود را در سال جاری به نوعی معین گردانده است که در وحله اول رضایت کامل کارفرما از کلیه خدمات این شرکت از جمله ساخت دستگاه ، تامین مواد شیمیایی و همچنین شیشه آلات آزمایشگاهی و اجرای سکوبندی را جلب نماید .  شرکت کاوش آزما با نگاهی نو به عرصه ساخت آزمایشگاه های استاندارد از سال 1372 با هدف ساخت، ارائه خدمات و تامین تجهیزات آزمایشگاهی با کیفیت به عنوان شرکتی پیشرو در زمینه ی مشاوره، طراحی، ساخت و تجهیز کامل آزمایشگاه‌ها و سایت های آزمایشگاهی بر پایه ی اصول فنی و ایمنی که از یک سو عملکرد صحیح آزمایشگاه ها را موجب شده و به تبع آن دقت در خروجی های آنها را تضمین نماید تاسیس گردید.

اهمیت کیفیت در محصولات و لوازم آزمایشگاهی و نیز دقت در خدمات ارائه شده توسط واحدهای درمانی، صنعتی، آموزشی، تحقیقاتی و پژوهشی بر هیچ یک از متخصصین پوشیده نیست. در این میان بدون شک آزمایشگاه ها نقشی کلیدی و حیاتی در کنترل کیفیت محصولات، خدمات و نیز نحوه آموزش نیروی های انسانی متخصص ایفا می نمایند. با توجه به سوابق اجرایی و مدیریتی مؤسسین، فعالیت های شرکت از مشاوره فنی و طراحی آزمایشگاهها آغاز و به مرور با افزایش توان و ظرفیت های فنی و اجرایی و همچنین احساس نیاز به ساخت آزمایشگاههای استاندارد، تامین تجهیزات آزمایشگاهی و لوازم آزمایشگاهی باکیفیت، ارتقاء سطح کیفی و نیز بهره گیری از دانش فنی روز که جزء لاینفک این حرفه محسوب می گردد، ایجاد ارتباط، همکاری و اخذ نمایندگی از تولیدکنندگان مطرح و معتبر اروپایی مرتبط با حوزه های فعالیت در دستور کار شرکت در سال جاری قرار گرفته است .

شرکت کاوش آزما  مجموعه متنوعی از خدمات را فراهم کرده است تا مراکز علمی، تحقیقاتی، صنعتی و آموزشی بتوانند از مرحله مشاوره به جهت ساخت ابنیه آزمایشگاه و پس از آن طراحی آزمایشگاه با طیب خاطر مشاوری مطمئن را در کنار خود داشته باشند.

خدمات سکوبندی آزمایشگاهی کاوش آزما

پس از طراحی ساختمان آزمایشگاه و تهیه نقشه چیدمان تجهیزات ثابت آزمایشگاهی، در مرحله ساخت و نصب سکوبندی آزمایشگاه و مبلمان آزمایشگاه تولیدات با کیفیت و مطابق با استانداردهای بین المللی شرکت تولیدی تجهیزات آزمایشگاهی کاوش آزما ، دوام و اطمینان را برای شما مشتری گرامی فراهم می سازد. ایمنی در آزمایشگاه با لوازم آزمایشگاهی با کیفیت این شرکت تضمین می گردد.

امکان تامین و تولید و  ارايه لوازم آزمایشگاهی عمومی و تخصصی با گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب و همچنین مواد شیمیایی مصرفی و تجهیزات شیشه ای آزمایشگاه، از دیگر خدمات مناسب شرکت تولیدی  تجهیزات آزمایشگاهی کاوش آزما می باشد.

خدمات دستگاه های عمومی و تخصوصی کاوش آزما

کارشناسان متخصص شرکت کاوش آزما جهت تامین نیاز شما کارفرمایان محترم در ابتدا با مشاوره صحیح نیاز شما به دستگاه را تامین نموده و همچنین با ارایه دستگاه با کیفیت و خدمات پس از فروش همیشه در خدمت شما کارفرمایان محترم می باشند.

شما میتوانید در زمینه دستگاه های وارداتی و بهترین برند های وارداتی  موجود د بازار  از متخصصین شرکت کاوش آزما مشاوره های لازم را اخذ نمایید.

شرکت کاوش آزما  آمادگی همکاری خود را با شرکت های همکار در تهران و شهرستان ها با ارایه بهترین خدمات همکاری اعلام می نماید.

فعالیت های شرکت تجهیزات آزمایشگاهی تولیدی و سکوبندی کاوش آزما در سال 1400

  • مشاوره رایگان در طراحی ، ساخت آزمایشگاه
  • سکوبندی و میزبندی آزمایشگاهی مطابق با استانداردهای بین المللی روز جهان و استانداردهای ملی ایران
  • طراحی و مشاوره در تجهیز آزمایشگاههای تخصصی
  • طراحی و ساخت انواع میز توزین
  • تامین محیط کشت میکروبی
  • طراحی و ساخت انواع کمد نگهداری مواد شیمیایی، مواد اشتعال زا، مواد اسیدی و باز
  • طراحی و ساخت انواع کوره های آزمایشگاهی و صنعتی در ابعاد و دما های مختلف
  • طراحی و ساخت انواع آون و انکوباتور های آزمایشگاهی و صنعتی در ابعاد مختلف
  • طراحی و ساخت انواع یخچال و طرمیناتور های آزمایشگاهی و صنعتی در ابعاد و دما های مختلف
  • تولیدانواع هود آزمایشگاهی(فیوم هود) لامینار، پاتولوژی ِ میکروبی و شیمیایی
  • وارد کننده هود بازویی و مفصلی ساخت کشور دانمارک و چین
  • واردات و تامین کلیه سینک های آزمایشگاهی و شیر آلات از کمپانی های TOF ایتالیا
  • واردات شیشه آلات پیرکس ساخت کشور آلمان، چک و چین
  • فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهیاز کمپانی Merck ,Sigma, Aldrich
  • تامین کلیه دستگاه های آزمایشگاهی از جمله ترازو، PH‌متر، اسپکتروفتومتر، دستگاه BOD و ..و از کمپانی های معتبر در سطح جهانی

مسیر حرکت متخصصین شرکت کاوش آزما در تحقق نیاز مصرف کننده می باشد.

طراحی آزمایشگاه

مهمترین بخش ساخت یک آزمایشگاه با کیفیت ، طراحی مناسب بر اساس نیاز شماست.

 اجرای آزمایشگاه

اجرای هرنوع آزمایشگاه ( شیمیایی میکروبی باتالوژی و دستگاهی  و ...) تخصص ماست.

تجهیزات ثابت و سکوبندی آزمایشگاه

اجرای آزمایشگاه با ارایه بهترین کیفیت و خدمات  

دستگاه های آزمایشگاهی

با تولید و تامین دستگاه های استاندارد و با کیفیت دقت و اطمینان را در آزمایشگاه بالا ببرید.

مواد شیمیایی و تجهیزات

تضمین اصالت و کیفیت مواد شیمیایی و تجهیزات عرضه شده را از کاوش آزما بخواهید.

شیشه آلات آزمایشگاهی

تهیه و تامین انواع شیشه آلات و ظروف شیشه ای آزمایشگاه.

مشاوره نگهداری و یا باز سازی آزمایشگاه

بازسازی ، ارتقاء و استاندارد سازی وساخت مجدد آزمایشگاه با نظارت کامل.

کاوش آزما

شرکت کاوش آزما (سهامی خاص) در سال 1372 فعالیت رسمی خود را در زمینه طراحی و تولید دستگاه های آزمایشگاهی و پزشکی مورد استفاده در آزمایشگاه های تشخیص طبی ، مواد غذایی ، آب و فاضلاب ، ری گیری و تعیین عیار طلا و آزمایشگاه های مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی و صنعتی آغاز نموده است.

نشان ملی ثبت

logo-samandehi

شرکت کاوش آزما

تمامی حقوق و مطالب وب سایت متعلق به شرکت کاوش آزما و استفاده از آن با ذکر منبع مجاز می باشد.